Regulamin
1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Platforma B2b dostępna pod adresem internetowym https//b2b.alberomio.pl prowadzona jest przez Marlenę Klupś prowadzącą
działalność gospodarczą pod firmą KMH Marlena Klupś wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania
działalności i adres do doręczeń: ul. Warszawska 9, 63-820 Piaski, NIP 6961281701, REGON 411421605, adres poczty elektronicznej:
b2b@alberomio.pl, numer telefonu: +48 607 814 477.
1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do przedsiębiorców korzystających z Platformy B2b, chyba że dane postanowienie Regulaminu
stanowi inaczej.
1.3. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji oraz w ramach
świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest
Sprzedawca. 2. Dane osobowe przetwarzane będą przez Sprzedawcę wyłącznie na podstawie upoważnienia do przetwarzania danych
oraz wyłącznie w celu realizacji zamówień lub usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę oraz innych celach
określonych w Regulaminie. 3. Dane osobowe przekazane Sprzedawcy podawane są mu dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że
niepodanie określonych w Regulaminie danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta oraz
uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta. 4. Każdy, kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do
ich treści oraz do ich poprawiania i usuwania. 5. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru,
w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie
uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest
niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta. 6. Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe
oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem. Zbiór zgromadzonych
danych osobowych Klientów traktowany jest jako wydzielona baza danych, przechowywana na serwerze Sprzedawcy, w specjalnej
strefie bezpieczeństwa, zapewniającej właściwą ochronę. 7. Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych
danych osobowych Klientów innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, w przypadku
naruszenia przez Klientów przepisów prawa. 8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ujawniania współpracującym ze Sprzedawcą
firmom i serwisom internetowym zbiorczych, ogólnych zestawień statystycznych dotyczących Klientów. Zestawienia takie dotyczą
oglądalności Stron Internetowych Platformy B2B i nie zawierają danych osobowych Klientów. 9. Sprzedawca stosuje mechanizm plików
"cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Stron Internetowych Platformy B2B, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy
na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. 10. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Stron
Internetowych Platformy B2B na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz
nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych
urządzeniach. „Cookies” nie mają na celu identyfikacji Klientów. 11. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies" w celu: a)
zapamiętania informacji o urządzeniach końcowych Klientów; b) weryfikacji i rozwoju swojej oferty; c) statystycznych. 12. Każdy Klient
może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że
wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Stron Internetowych Platformy B2B
1.4. Definicje
1.4.1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
1.4.2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na Platformie B2b umożliwiający utworzenie Konta.
1.4.3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Platformie B2b umożliwiający złożenie
Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży,
w tym sposobu dostawy i płatności.
1.4.4. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy
powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3)
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza
zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
1.4.5. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
1.4.6. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów
w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych
przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
1.4.7. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem
poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od
Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w
Platformie B2b.
1.4.8. PRODUKT – dostępna na Platformie B2b rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
1.4.9. REGULAMIN – niniejszy regulamin Platformy B2b.
1.4.10. PLATFORMA B2B – platforma sprzedażowa B2B wraz ze wszystkimi jej elementami pod adresem https://b2b.alberomio.pl
.zarządzana przez administratora
1.4.11. SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – Marlena Klupś prowadząca działalność gospodarczą pod firmą KMH Marlena Klupś wpisana
do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do
spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Warszawska 9, 63-820 Piaski, NIP
6961281701, REGON 411421605, adres poczty elektronicznej: b2b@alberomio.pl, numer telefonu: +48 607 814 477.
1.4.12. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem
Platformy B2b.
1.4.13. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem
Platformy B2b.
1.4.14. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez
przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna;
albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną –korzystająca lub
zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
1.4.15. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia
Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
2 USŁUGI ELEKTRONICZNE NA PLATFORMIE B2B
2.1. Na platformie B2b dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
2.1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu
Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę
następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość,
kraj), numer identyfikacji podatkowej, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego. Klientem na platformie B2b może
być tylko osoba prowadząca działalność gospodarczą posiadająca aktywny numer NIP. Po zatwierdzeniu danych klienta przesłanych w
formularzu administrator Platformy B2b zakłada konto klienta. Wiadomość z loginem oraz hasłem wysyłana jest na podany wcześniej
adres mailowy.
2.1.2. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili
i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: b2b@alberomio.pl lub też pisemnie na adres: ul. Warszawska 9, 63-820 Piaski
2.1.3. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego
Produktu do elektronicznego koszyka na Platformie B2b. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch
kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na platformie b2b po wypełnieniu Formularza
Zamówienia pola „ZAMÓWIENIE” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym
celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie). W Formularzu Zamówienia
niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer
domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), numer NIP, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz
danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą
złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem
przez Usługobiorcę.
2.1.4. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Platformy B2b
adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter
można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta
Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
2.2. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej
chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do
Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: b2b@alberomio.pl lub też pisemnie na adres: ul.
Warszawska 9, 63-820 Piaski
2.3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1)
komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka
internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari; Microsoft Edge; (4) zalecana
minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi
Javascript.
2.4 Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Platformy B2b w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze
poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca
obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o
charakterze bezprawnym.
2.5. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Usług Elektronicznych:
2.5.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z
działaniem Platformy B2b (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca
może składać na przykład: pisemnie na adres: ul. Warszawska 9, 63-820 Piaski; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: b2b@alberomio.pl.
2.5.2 Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego
reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę
jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
2.5.3 Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia jej złożenia.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą
Formularza Zamówień na Platformie B2b zgodnie z pkt. 2.1.3 Regulaminu.
3.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Platformy B2b podana jest w złotych polskich w kwocie netto oraz brutto ( dla klientów
zagranicznych w EUR). O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w
tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o
obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Platformy B2b w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili
wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3.3 Ceny uwzględniają indywidualne rabaty Klienta. Indywidualne rabaty uwzględniane są każdorazowo przy realizacji zamówienia.
Ceny są widoczne dla Klienta po prawidłowym zalogowaniu się do platformy b2b.
KMH Marlena Klupś nie ponosi odpowiedzialności za brak produktów w ofercie , za przestoje w możliwości dokonywania zamówień,
jak również za zmiany cen produktów.
3.4. Zamówienia mogą składać wyłącznie zarejestrowani klienci.
3.5. KMH Marlena Klupś zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku wystąpienia przeterminowanych
zobowiązań kontrahenta. Klient zostanie poinformowany o anulowaniu zamówienia. W tej sytuacji KMH Marlena Klupś nie ponosi
jakiejkolwiek odpowiedzialności.
3.6. Forma i warunki płatności są ustalane indywidualnie dla każdego Klienta po dokonaniu rejestracji. W trakcie współpracy forma i
warunki płatności mogą ulec zmianie na wniosek Klienta lub na podstawie indywidualnych decyzji KMH Marlena Klupś.
3.7. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży na platformie B2b za pomocą Formularza Zamówienia
3.7.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na
Platformie B2b zgodnie z pkt. 2.1.3 Regulaminu.
3.7.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do
realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi
stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z
chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3.7.3 Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1)
udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie b2b.alberomio.pl. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i
zabezpieczona w systemie informatycznym Platformy B2b.
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
4.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
4.1.1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
4.1.2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
4.1.3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
4.1.4. Kredyt kupiecki ustalony wcześniej przez Sprzedawcę. W przypadku przekroczenia terminu płatności Sprzedawca KMH Marlena
Klupś ma prawo wstrzymać realizowanie zamówień. Aktualny status, wykorzystanie kredytu kupieckiego oraz opóźnienie w spłacie
klient widzi w zakładce PŁATNOŚCI
4.2. W przypadku płatność i w formie przedpłaty zamówienie będzie realizowane po zarejestrowaniu przez KMH Marlena Klupś
zapłaty na podstawie proformy.
4.3. Termin płatności:
4.3.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni
kalendarzowych od wysłania faktury-proformy na podany w rejestracji adres mailowy;
4.3.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze
osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
5.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty
za pakowanie, transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia, w tym także w
chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Standardowo przy zamówieniach poniżej 900 zł netto klientowi
naliczany jest koszt przesyłki w kwocie 25zł brutto za paczkę. Ilość paczek ustalana jest po skompletowaniu towaru. Do klienta zostaje
wysłana proforma na wcześniej podany adres mailowy zawierająca ustalony ostateczny koszt przesyłki. Zamówienia na kwotę wyższą
niż 900 zł netto wysyłane są na koszt sprzedawcy. Warunki te są również ustalane indywidualnie pomiędzy sprzedawcą a klientem.
5.3 Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
5.4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
5.4.1 Przesyłka kurierska,
5.4.2. Przesyłka kurierska pobraniowa,
5.4.3 Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Powstańców 23, 63-820 Piaski – w Dni Robocze, w godzinach od 09:00 do 15:00.
5.5. Wybrane zamówienia dostarczane są transportem własnym sprzedawcy – KMH Marlena Klupś. Taka forma dostawy ustalana jest
indywidualnie z klientem.
5.6. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 10 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania
Zamówienia podano krótszy termin. Klient informowany jest mailowo o terminie realizacji zamówienia – przeważnie są to 3 dni
robocze. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
5.6.1 W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku
rozliczeniowego Sprzedawcy.
5.6.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
5.7. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt
będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 10 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania
Zamówienia podano krótszy termin. W zależności od wielkości zamówienia ustalany jest termin realizacji. Wszystkie produkty
prezentowane na platformie B2b.alberomio.pl są w ciągłej sprzedaży. Platforma b2b.alberomio.pl nie udostępnia aktualnych stanów
magazynowych produktów.
5.8. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu
gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
5.8.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku
rozliczeniowego Sprzedawcy.
5.8.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
5.9. KMH Marlena Klupś wystawia Kontrahentowi fakturę VAT za zakupione towary. Źródłem danych kontrahenta do wystawienia
faktur oraz danych dotyczących miejsca dostawy są dokumenty rejestrowe i informacje z formularza rejestracyjnego, które
Kontrahent przekazuje podczas procesu rejestracji.
5.10. Wraz z akceptacją regulaminu Klient upoważnia KMH Marlena Klupś do wystawiania faktur bez Jego podpisu.
5.11 Faktury VAT za zakupy dokonane przez platformę sprzedaży B2b dostarczane są pocztą elektroniczną na wskazany podczas
procesu realizacji adres e-mail. Z chwilą wystawienia faktury istnieje również możliwość pobrania jej z konta Klienta na platformie
b2b. Pobranie faktury jest jednoznaczne z jej doręczeniem przez KMH Marlena Klupś.
6. REKLAMACJA PRODUKTU
6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną
(rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576
Kodeksu Cywilnego).
6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
6.3. pisemnie na adres: ul. Warszawska 9, 63-820 Piaski; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
b2b@alberomio.pl.
6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) przesłania fotografii reklamowanego produktu; (3) żądania sposobu doprowadzenia
Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (4) danych
kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu
poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu
reklamacji.
6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej
złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo
złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego
żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
6.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Warszawska 9, 63-
820 Piaski.
7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
7.1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań tylko w przypadku
umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta. Odpowiedzialność Sprzedawcy jest
ograniczona do kwoty wartości Zamówienia, w związku z którym powstała szkoda.
7.2. Sprzedawca nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za szkody wynikłe na skutek: siły wyższej, zawinionego działania lub
zaniechania poszkodowanego, zawinionego działania osoby trzeciej, za którą Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności,
niedostosowania się Klienta do wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym Sprzedawcy,
braku możliwości dostępu do Platformy B2b wynikającego z przyczyn od Sprzedawcy niezależnych, niewłaściwego korzystania z
Platformy B2b przez Klienta, w tym korzystanie w sposób sprzeczny z Regulaminem, obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami,
przerwy technicznej w funkcjonowaniu Platformy B2b, utraty danych przez Klienta na skutek działania czynników zewnętrznych lub
innych okoliczności niezależnych od Sprzedawcy.
7.3. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem dokonania Zamówienia przez Klienta, w tym wskazania
błędnych danych w formularzu rejestracyjnym, całkowitą odpowiedzialność ponosi Klient. Sprzedawca nie będzie zobowiązany do
naprawienia uszkodzeń powstałych w trakcie transportu oraz tych, które nie zostały wcześniej zgłoszone w formie pisemnego
zgłoszenia.
8. ZWROT NOWEGO TOWARU
8.1. Klient może dokonać zwrotu nowego towaru za wyjątkiem sytuacji objętych gwarancją – w przypadku uzyskania pisemnej zgody
KMH Marlena Klupś. Sprzedawca może udzielić takiej zgody jeśli towar nie był używany i nie wykazuje cech indywidualnego
dostosowania do wymagań Kontrahenta, posiada nienaruszone opakowanie, a jego zwrot nastąpił w terminie 7 dni od dostarczenia.
W razie wyrażenia przez KMH Marlena Klupś zgody na dokonanie zwrotu towaru KMH Marlena Klupś nie ponosi z tego tytułu
żadnych kosztów, w szczególności kosztów kosztów zwrotnej dostawy towaru.
8.2. Po dokonaniu zwrotu KMH Marlena Klupś dokona kontroli towaru i podejmie decyzję o:
8.2.1. zwrocie klientowi wartości zwróconego towaru
8.2.2. odmowie przyjęcia zwróconego towaru i powiadomi o sposobie jego odbioru
8.2.3. wymianie zwróconego towaru na inny
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Platformy B2B i zastępuje poprzednio obowiązujące
regulaminy Platformy B2B.
9.2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili
ze Stron Internetowych Platformy B2B.
9. 3. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę poprzez
przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym, informacji zawierającej zestawienie
zmian Regulaminu.
9. 4. Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 7 (siedem) Dni Roboczych przed
wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu
obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 7 (siedem) dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak
akceptacji skutkuje rozwiązaniem.
9.5. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sklep do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie
regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
9.6. Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle przepisów obowiązującego prawa należy tę
część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje
danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.
9.7. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie.
Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 8.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2022.
9.8. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie znajdują zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego